Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-05, 14:43   #6
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Dock lär ledningen vara betydligt bättre i just detta lopp, där det garanterat lär bli "pärlband" och det tempo som den ledande favoriten önskar...
Hoppas vi får ett glasklart uttalande innan spelstopp om vad Eklundh tänkt göra där. Är nästan 100 på att han släpper, men vore skönt att få visshet. Då är det bara att spika.

Det blir nog en regelrätt walk over, som Björn bara kan förlora om hästen inte är riktigt kry. Galopprisken är väl nästan försumbar med de här förutsättningarna.

La Cerise i andra är bland de mest intressanta idag tycker jag. Comeback nu i regi Puro och 4%. Kusken ruggigt lovande också. Maserati märkligt stor favorit där på över 50%.

Tredje loppet också lite för ojämnt streckat.

Borde inte Asia vara närmare jämnspelad med favoriten i sjätte? Lägger iväg bra och vill Gulingen köra i ledningen lär väl inte Björn köra sönder honom, han vet ju hur den killen kör och dessutom vill han nog inte bränna chansen att få fler fina italienska styrningar framöver.

I sjunde får vi lite repris på samma resonemang.

Mycket strykningar idag, men man behöver ett rätt stort system ändå tror jag. Största favoriten håller sannolikt, men jag är rätt säker på att minst 1 av de andra tre stora favoriterna bränner.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat