Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-05, 18:06   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

All teknik har inte varit med mig hittills. Först stendog min täckning på mobilen. Ville inte alls vara med. tur det vara nära till mitt hostel så jag kunde gå lite på chans då jag visste ungefär var det låg, från det jag bokade.

Sen har det varit rätt kasst wifi här så jag började köra via min mobil då den lyckades få liv i sig igen. Men efter ett tag så vägrar datorn visa startlistor eller något annat från ATG förutom från spelkalendern och annat som typ finns som bas.

Får jag inte ordning på det här väldigt snart är det stor risk att jag står över då detta inte är optimalt alls. Bara så alla vet vad det är som kan ske. Jag hoppas att antingen datorn, wifi eller vad det nu är som bråkar slutar med det så allt flyter på som det sig bör

Allt annat på nätet uppdaterar sig hyfsat fort iaf. Samtidigt kan jag ta fram startlistor och övrigt via mobilen så blir lite fucked var problemet kan ligga!

EDIT: Inga problem att spela upp livesändningen och Youtube funkar bra etc. Varför står bara startlistorna och tuggar? :(

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-06-05 klockan 18:07.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat