Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-06, 09:22   #74
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Antagligen var det bra med nästan 4K på den raden, största skrällen var i ett 4 hästarslopp och den var inte svår om man väl garderade.

Känns ju som lite med 3800kr på 5 rätt när man hade ett värde på 1950 efter 2 avdelningar, men avslutningen var ju otroligt lätt. Bara jag som konstrade till det i sista loppet. När jag väl bestämt mig för att bara spela för 80kr så tänkte jag att om jag lever inför sista och inte har råd med alla 9 jag trodde hade chans så valde jag de 5 av mina som gav bäst utdelning.

Om ATG skulle rätta avdelningarna i en annan ordning kan "systemrenset" se bättre eller sämre ut. Det är helt enkelt inget som går att räkna särskilt bra på eftersom du inte har en aning om vilken grad av uppdelning de kvarvarande systemen har. Dvs vilka system som egentligen är delar av samma system ( och spricker i märklig fördelning oavsett vem som vinner "nästa lopp" ) eller om alla system är vanliga raka system.

När ATG kommer igång med radnedräkningen kommer det att synas direkt om någon vinnare rensar bra eller dåligt ( bra eller dåligt bland kvarvarande RADER i förhållande till dess spelforms% vill säga ).

Som det är nu är det bara inför sista avdelningen,om och när man har ev utd på alla deltagare, som det på ett vettigt sätt går att ha en uppfattning om bra eller dåligt rens. ( Med Ev Utd går det att räkna fram hur många rader som fanns kvar totalt och hur dessa var fördelade. )