Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-16, 10:58   #1
Sighurt
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

16/9 PSV - Sampdoria över 2.5 mål


PSV - Sampdoria över 2.5 mål

Vet att redan många spelat på detta alternativ, men tänkte kommer med lite av mina egna resonemang.

Två anfallsinriktade lag som både gör och släpper in mål. Sampdoria som i helgen spelade 3-3 mot Juventus en match som lika gärna kunde slutat 5-5 enligt mig. Cassano är i glödhet form samt anfallspartnern Pozzi som stänkte dit två baljor. Sampdoria åker inte till Eindhoven för att spela 0-0 utan jag tror det kommer finnas gott om chanser. Båda lagen har fått en lysande säsong start och PSV har visat sig starka på hemmaplan. PSV ställer också upp med en offensiv 4-3-3 vilket kommer skapa ytor för Cassano och gänget.

Sampdoria gör minst ett mål, vilket kommer leda till att PSV måste göra 2. Bra odds (2 x på de flesta spelbolag) för ett möte mellan två offensiva lag.

Citat:
Probable Lineup (4-4-2): Curci, Zauri, Gastaldello, Lucchini, Ziegler; Semioli, Palombo, Dessena, Mannini; Pazzini, Cassano

Probable Lineup(4-3-3): Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters; Afellay, Toivonen, Engelaar; Lens, Berg, Dzsudzsak
Taget från Goal.com
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat