Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-08, 10:13   #41
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Hästar i den här klassen galopperar i regel väldigt sedan, dessa två är inga undantag. Sedan Lyon Grand Prix ifjol då Milligans School för första gången började agera som en topphäst har han galopperat i 2/19 starter. Double Exposure har inte galopperat i Sverige på 18 starter. Chansen/risken att någon av de galopperar första 500 bör väl ligga kring 10 %.

Att det aldrig skulle gå att säga med 80 % sannolikhet i de högsta klasserna håller jag inte med om. I detta fall kanske jag var lite väl offensiv, får skylla på vinaren som slank ner igår kväll... Att det är mer än 50 % sannolikhet är jag dock helt övertygad om. Vad den egentliga sannolikheten i detta loppet är kan vi heller aldrig veta, det blir ju just en uppskattning.

Vis av tidigare erfarenheter slår jag inte vad på detta sätt med personer jag inte känner. Hade ett spelbolag erbjudit 2 ggr pengarna på det hade jag dock lirat.
Vinaren brukar lägga på några procent ja

Kul hursomhelst att det finns lite olika uppfattningar om spetskörningen, oftast är alla rörande överens. Så blir det på ett helt annat sätt sen.

Off topic kan jag ge er ett bergsäkert lir som räddningsplanka senare ikväll om ni torskat hårt på travet. Årets lag-VM i dart World Cup of Darts går av stapeln i Hamburg i helgen och ikväll kommer Holland köra över Polen. Det är ordentlig klassblandning och jag fick 1,20 på det igår (b365). De lägger inte det med mindre än att de fått matflrgiftning sen matchen igår kväll där de förnedrade Spanien och visade att båda var i form och funkade riktigt bra som ett lag. 99% vinstchans och jag är helt seriös med den värderingen. Att Skottland dänger Sverige är ungefär lika säkert, men oddset lite lägre. 1,071 sist jag kollade.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat