Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-11, 12:59   #23
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Visserligen bara halvtid men har du helt missat hur bra Sverige presterat under Janne Andersson? Främst defensivt! Hela VM-kvalet var ju ett under, och vi slog ut Italien i Play Off. Varför skulle Spanien vara så överlägsna? Oavsett backar som saknas har du en av världens bästa taktiker och motiverare på bänken!
Driver du med mig!?

Såg du inte hönsgården mot Malta häromdagen?

KATASTROF!

Visst jag skriver detta i efterhand men jag lirade 3-0 ända upp till 14 ggr Live och var det nåt på 9 pre? i brist på övriga större hemmavinster som var ihopklumpade på Betfair, som jag iofs tog till dryga 5 ggr trots allt.

Mitt tips var 4-0 och 5-0 kändes inte orimligt, nu hade Sverige all tur i världen och fick bla ett bortdömt spanskt mål tidigt i matchen, annars slutar den typ 6-0

ps De blinda förvirrade hönorna fick tre korn mot Malta, men vad sjutton betyder det??
Svenska laget är inte samspelt på något vis även om spelarna iofs inte är så dåliga, och Spanien är väl typ bäst i världen på hemmaplan när det inget gäller (ok något gäller ett kval även för Spanien) (så länge det inte går emot dem, den lilla lilla chansen som fanns var att göra första målet, men varför sätts inte Isak in förrän det är för sent??) .

Edit:

Åter till trådens topic.
Blä vad iskallt det är med landskamper, vad blev det, 5000 i utdelning och infrusna potter i mängder ?? Ska sova mig i form, gå i ide på sommaren !?

//

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-06-11 klockan 13:53.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat