Varför är ni så jäkla bakåtsträvande? Ni är ju värre än ATG själva. Så fort jag hafe möjlighet att spela via mobil eller dator på en travbana var det självklart att ha det med sig. Viljen fördel att kunna sitta kvar vid sitt bord och trycka in spelet tre sekunder innan kör istället för att lämna bordet, stå i kö och sen hoppas man hinner spela.
Ja, synd om gamla stofiler som inte vill eller kan lära sig ny teknik. Så länge möjliggörandet blir bättre ser jag inga problem. En sak om ATG sa att du måste ha en android eller så. De fyra personerna som envisas med att ha en nokia 8210 idag får väl stå vid den enda kassan.
Mer tragiskt med id-kontroll och registrering, men det kan vi ju tacka andra krafter för, det möjliggör inte något.
Summering så är det sjukt smidigt att kunna lämna in spel via egna enheter. Slippa springa ner till ett ombud bara för man inte är på banan. Utveckla, utveckla och utveckla säger jag. In med VR-travet! Livespel i loppen. Publik på innerplan, glasrestauranger över banan. Action i alla former.
Men gnäll inte på luckorna. Vem orkar ensgå dit? Nostalgi,jamen då kör vi sådant trav tio gånger om sommaren där allt var som förr! Men låt det vara lite speciellt då.
Viktigare med billig mat, billig öl, saker som händer. Starta lopp var tionde minut. Räcker vartannat är med på V5 typ och kör V6 vartannat... involvera publiken. Etc etc!
Var söker jag jobb?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|