Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-19, 17:04   #25
mikaels

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
12 har jag skrivit av helt, men i övrigt håller jag med om att det är "anybodys game"!

Attraversiamo dunkas på allt idag, V86 och som boost på precis alla bookie-lir! Det är både spel mot ett mål och walk over här och den kan bara förlora sjuk. Överlägsen kuse som har drömspår, presterar jämnt och dessutom hoppar den ju aldrig. Sällan man ser en häst har en så enkel uppgift för att plocka hem 400 lax! Maxning på Admirer gör förhoppningsvis att några lirar mot.

ALLA verkar gå på Vinci IM i avslutningen på all utrustnings-maxning där. Startbrasa eller helt över från start är minst lika troligt som att det skulle bli någon ledning där enligt mig. Går rakt ut på Joyeux som jag trodde skulle bli klar favorit här, men som bara dalar på strecken. Från bricka 8 med 15 hästar bakom bilen har Jorma noll alternativ utan måste ladda framåt. Några äldre och mer rutinerade hästar med, men det är verkligen inga stjärnor med och den här har inte fått sina pengar än. 40% vinstchans minst och nu bara streckad på 19%. Att Hersey Boko från spår 12 är lika hårt spelad är ju bara löjligt. Spikar på allt!
Lirade den precis till 6,50 på Unibet, efter att ha lyssnat på Timo Nurmos. Han var ruggigt uppåt på den trots spåret, förvånansvärt uppåt för att vara han...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat