Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-24, 21:07   #1
bettingpro
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 32
Standard

100KSEK mot 10MSEK


Hello World,

Bakgrund:
Varit medlem på i princip alla vettiga forum sen 10 år tillbaka. Dock haft nicknames som outat mig vilket har både varit positivt och negativt.

Jag började spela sportsbetting på seriösare nivå när jag började studera, vilket var 7 år sen. Senaste åren har jag arbetat heltid men bettar fortfarande åtminstone veckovis. Vill och hoppas kunna lägga mer tid för mitt stora intresse till nästa år och ska nu försöka motivera mig med en speldagbok.


Fokus:
Spelar allt av värde, men framförallt fotboll och de fem största ligorna. En stor anledning till fem största ligorna är också för att slippa bli limiterad ,vilket är extremt irriterande. Är just nu begränsad till ett halvt dussin olika spelbolag och valet är enbart utifrån oddssättning. Alla konton är registrerade via en cashback-affiliate för att maximera EV vid mindre bra månader.


Mål:
100KSEK mot 10MSEK är kanske lite högt (på kort sikt) men tanken är att jag ska motivera mig själv att kontinuerligt uppdatera denna speldagbok åtminstone med ett- men förhoppningsvis två till tre spel i veckan, i flera år framöver.


Övrigt:
Regler etc. kommer tydligt synas i inläggen. Har nu i början lite mindre strikt BRM eftersom jag kan refilla om så skulle behövas. Men mestadels är singlar/dubblar/enstaka tripplar, och en del asian handicap.

Bankrulle: 100KSEK


Alea iacta est
/BP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
bettingpro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat