Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-17, 15:24   #24
Bobbobula

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1781

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somekind Visa inlägg
Sjukt bra odds på Kristianstad borta mot Aranäs i helgen om inte Gentzel står! 3,10 bjuder både Bet365 och Bwin på K-stad. Det är taget om inte Gentzel står i holken.

Odds mellan 6.00-7.00 på att RIK slår Sävehof borta. Kan vara värt en unit för det brukar vara jämna matcher mellan dem. Senast vann Sävehof med 38-37 och gången innan dess med 27-23. Dock har Sävehof ganska saftig plusstatistik på RIK och RIK vinner sällan, men det är rätt jämna matcher oftast. Någon gång lyckas RIK pricka in formen och tar hem segern så varför inte till 7.00 i odds.
Bekräftat att Genzel INTE kommer spela. (Av min tränare igår)
Blicken mot allsvenskan så nöp jag Rimbo hemma mot OV Hbg till 4.25 @ bwin.

OV ska åka många många mil upp i landet och spela premiären mot ett galet sammansvetsat gäng som spelat med varandra sedan första gången de tog i en handboll. OV har tappat hela sin trupp från förra säsongen ( som redan då var ett strykgäng i ES). OV förlorade genrepet med 15-16 bollar på hemmaplan mot den andra nykomlingen Alstermo häromdagen.
De var riktigt pisskassa enligt mina källor i alstermo.
Här är bwin totalt ute och cyklar!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat