Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-02, 16:35   #3
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Zolly struken. Hittar ingen anledning i vanlig media. Skippat Twitter sedan ett tag så om info finns där får ni gärna upplysa mig. För tufft starta lördag-tisdag?
Såg ganska uppenbart felanmält redan på förhand. Inte ens Bergh tar ut dem i miljonlopp och sen ännu ett hårt lopp 3 dagar senare.

Mina små spontana tankar:

1. Ultimaluna har drömförutsättningar

2. Kentin Day ser ut att bli lite bortglömd. Borde ha bra chans till rygg på ledaren här och det är en lopptyp som ofta ger luckor till slut.

3. Power överraskande stor favorit här! Skoryck på Bååths och kuskstärkningen med Örjan på Adrians häst är intressant.

4. Ett riktigt skitlopp egentligen och det känns som att Kevin är lite skyldig att lösa det där med Religious. Får han bra start så han kan köra sig till ledning bör det inte vara några problem iallafall. Men det är inte alltid springen levererar så bra i praktiken. Och det låter som att Mr Maha är ganska bra förberedd mellan raderna. Även om de som vanligt baissar med att den "nog behöver lopp". Står ju för bra till egentligen eftersom den startat så lite.

5. Hankypanky gjorde det bra senast efter galoppen men har visat sig mänsklig nu och blir ändå megafavorit. Köper inte det, och det är flera med jättevärde bakom. Kanske främst Loser on loser som har både läge, kusk och tränare i form! Skulle ha gått ut i stosprintern på torsdag och hade laddat för det, men en anmälningsmiss gjorde att det fick bli start här istället. Och Örjan är nedstruken med den andra Nurmos-hästen, bara 6%...

6. Amerindienne klar förstahäst för mig. Färsk form medan stallkamraten gör första starten för säsongen och fick den sämre kusken. Obesegrad med framspår, obesegrad felfri. Juuls favorit har bakspår. Duktigt spikvärde här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat