Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-17, 18:44   #4
1nce
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, här kommer första bidraget som jag tycker platsar i tråden.

7u på BJ Penn 1.96@Pinnacle UFC 20e november.
Möte mellan två av sportens största genom tiderna! Han möter Matt Hughes för tredje gången, de har vunnit varsin. Jag tycker BJ ska vara favoriten här, han har varit aktiv de senaste åren medans Hughes har trappat ner på matchandet. I senaste matchen mellan dem 2006 så vann Hughes på TKO stoppage i slutet på tredje ronden, BJ så dock väldigt bra ut i de två första ronderna men bränslet började ta slut i tredje ronden. Han lyckades stoppa Hughes nedtagningar vilka ansågs vara av världsklass och var bättre stående. När Hughes väl fick ner BJ så var han så nära att åka dit på en triangel/armbar i slutet på andra ronden, BJs groundgame är världsklass. Jag tror inte att Hughes längre kan bli den fightern han var en gång i tiden, visst har BJ sina frågetecken också efter två raka förluster mot Frankie Edgar men han är den bättre fightern i dagsläget. Det var synd att vi inte fick se mer av Hughes senast när han knockade Almeida nästan omgående, jag måste tro att det var en fluke, möts Hughes och Almeida 10ggr så säger jag 7-3 till Almeida.

Gissar att oddset kommer ligga runt 1.75 på BJ Penn vid matchdags. Hade vågat sätta aningen mer om det inte hade varit för BJs oberäknelighet, ibland är han motiverad som aldrig förr och ibland tycks han slappa med träningen. Eftersom denna match kommer gå i weltervikt 170 lbs får BJ lov att se till att bygga upp lite mer muskelmassa vilket jag inte riktigt tyckte att han klarade senast när han gjorde utflykt upp till 170 lbs för att möta GSP.

Fick 2.01 själv, råkade visst spela ner oddset för er andra

Senast redigerad av 1nce den 2010-09-17 klockan 19:05.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat