Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-04, 13:59   #1
Tiffan
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Tennis på Betfair


Hallå!

Länge sedan jag var här nu. I går em hände något som föreföll konstigt. Något gick knas när jag tradeade tennis från wimbledon. Helt plötsligt slutade allt fungera. Jag använder geeks toy. Ok problem med den tänkte jag. Loggar in på betfair.se inget funkar som det ska där heller. Går in idag igen. GT står bara loading på tennis. Går in på betfair och får då ett kryptiskt felmeddelande att regeringen i mitt mitt land har stoppat spel på den här marknaden. Underförstått att Lövet och hans kompisar har gjort en spellag 2.0 och beslutat att spel på tennis inte är tillåtet längre på betfair eller i hela landet på alla spelbolag? Hur ligger det till egentligen? Gick in på coolbet och la en tia på en match för att testa och budet accepterades. Mailade betfair och fick det bekräftat att på betfairs spelbörs kan du inte längre spela på tennis i Sverige och att på oddssidan skulle det bli begränsningar i utbudet mm mm och även inom andra sporter. Har någon hört talas om det här? Inte jag iaf och vad det innebär. Tyst från både betfair och regering innan man genomförde det. Lever vi i en polisstat/diktatur numer eller? Jag borde väl kunna få välja om jag vill spela på tennis eller fotboll eller självklart båda men inte i Sverige. Dumheten fick ett ansikte igen
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat