Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-18, 11:51   #1
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Västervik IK - Kungälv 19/9


Division 1F har premiär på söndag.
Denn matchen anser jag att det är ett skapligt överodds på.

Västervik sa förra året upp alla kontrakt pga ekonomiska problem. Några stack från klubben men större delen av truppen stannade kvar och fixade div1 kontraktet åt klubben.

Inför året så har dom tappat en del tongivande spelare Bla kaptenen Emil Georgsson, Jonas Ström och Fredrik Alcen.

lagbygget började sent så styrelsen ställde sina platser till förfogande. Nya satyrelsen tillträde så pass sent så spelarmarknaden var svår. Har lyckats få ihop ett lag, men inte mycket mer än så.
Lagets stjärna Jason Beckett anländer om 1 månad och andra Kanadicken Scott Arnold är troligtvis inte spelklar till denna match.

Västervik har på försäsongen varit väldigt ojämna. Vunnit någon match mot div 1 motstånd men samtidigt förlorat mot div2 lag.

Då jag tippar på Nordicbet så är oddsen efter de. (går säkerligen hitta bättre odds)

Västervik - Kungälv 2.00 4.65 2.40


Kungälv

Har ingen större koll på Kungälv. Dom har etablerat sig till ett div 1 lag men kommer inte tillhöra topp 4 lagen, vilket är deras mål denna säsong.


Mitt spel går enbart ut på vad jag vet om Västervik, spela inte med för hög insats

Lycka till!
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat