Detta tror jag att Färjestad har stor chans att vinna. Södertälje är inget bra i år samtidigt som Färjestad har förstärkt rejält med Wallin o grabbarna:
Ogiltigt spel-ID: 92460
Hemma premiär för MoDo mot Djurgården, här kommer det rassla till rejält i burarna. Skulle chansa på 4-2 MoDo men jag lirar ett överspel då oddset är på tok för högt, hade själv satt oddset på runt 1.85. Tror på detta spel riktigt mycket, därför liras:
Ogiltigt spel-ID: 92469
Tingsryd gör premiär hemma i Dackehallen mot Västerås idag. Tingsryd åkte på förlust i första matchen borta mot Växjö med 3-1, samtidigt som Västerås vann imponerande mot Borås hemma med 5-0! Tingsryd har kapacitet att klara sig kvar i år och jag tror Västerås kommer få lite av en chock idag då Tingsryd kommer rivstarta och säkert skapa ett enormt tryck, så jag lirar:
Ogiltigt spel-ID: 92473
Sista spelet blir ett rejält överodds tycker jag, Rögle är inte i närheten av favoriter borta mot Mora som gjorde en av dom sämsta insats jag sett mot Leksand förra matchen. Rögle åkte visserligen på en förlust hemma mot Borås (5-6 OT). Rögle liras alla dagar i veckan till detta odds:
Ogiltigt spel-ID: 92476
Detta får bli spelen idag, ni ser på unitsen vilka spel jag tror extra mycket på. Om jag hade fått välja ett spel att spela så hade det varit Rögle.
Lycka till alla som ryggar!
Btw, underbart med Franzén som tränare i bajen