Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-09, 14:16   #757
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 142 - 113 - 1
ROI: 117.61%
Vinstprocent: 55.69%

Standard

Spel 9.7

Bra dag igår, då det blev 3-1 med spelen. 2 av 3 BLGM spel går in, enda som missade var Hafnarfjordur och Reykjavik där det blev 1-0. NBA Summer league matchen gick också klart över totalen. Ett BLGM spel för idag, som finns i inlägget ovan. Ett WNBA spel för idag:


1. WNBA
Dallas Wings - LA Sparks: över 154.5 poäng
Odds: 1.91 (Bethard) Kl 19:00


Jag kommer att spela överspelet i denna match. Här har vi två lag som trendar lite åt olika håll om vi ser till totalen, men kraftigt åt ett håll inbördes. Jag ser värde i överspelet då jag tror att Dallas låga poäng den senaste tiden har dragit ner denna total.

LA Sparks offensiv är magnifik just nu. De 4 senaste matcherna har gått över totalen, och man har i dessa snittat hela 87.5 poäng. Man har också släppt till 76.5 poäng de 4 senaste. Därtill har man också släppt till 80+ poäng i 7 av de 10 senaste matcherna.

Dallas hör till ett av ligans bästa defensiv på hemmaplan. Men tittar vi på de 3 senaste matcherna har man ändå släppt till 80 poäng i snitt.

Tittar vi på inbördesmötena mellan dessa, så verkar dessa två matcha upp så att det blir mycket poäng. Hela 9 av de 11 senaste inbördesmötena har gått över totalen. I dessa är 164 poäng den lägsta poängen. Totalen brukar ligga rejält över 160 poäng när dessa möts, och också då och då runt 170 poäng.

Dallas har haft problem att göra poäng, men mot LA Sparks har man av någon anledning lyckats mycket bra. Man har faktiskt de 7 senaste mötena mot dem lyckats få till hela 88.3 poäng i snitt.
Med detta sagt, tycker jag att överspelet är värt en liten slant ikväll!




Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat