Alla andelar tagna!
Jag gör ännu ett avsteg från min spelpaus! Det är väl lite si och så med den men har minskat ner det enormt då det gav mig oerhört mycket stress i samband med annat. Fick dock en jävla energi på mitt nya hostel i Gdansk där det är perfekt wifi så jag slipper lägga negativ energi på det - och jag kan följa tävlingarna utan minsta problem! Så det kan bli spel på lördag också.
Har även lagt två seriösa singelspel som bägge suttit och jag känner att det vore väl sjutton ifall man inte ska kunna få till det fullt ut på en uppbyggnad också! Formen är inte helt borta tycker jag. Visserligen ger mig mig ut på okända marker nu men det är ju vad jag gjort de tre senaste månaderna så
Jag kommer gå riktigt tufft åt på Visby. Det kommer inte vara minsta darr för att våga gå på egna idéer även om de skulle vara 3%. Jag "vågade" spika Wingait CH senast, men det blev ingen vinst med sina 3%. Om det blir något liknande här vet jag inte men det kan ske. På förhand tror jag att jag vill helmåla spår eller liknande i vissa lopp. Kanske tar jag de sju minst spelade i något etc. Ska se vad statistiken kan ge mig.
Jag har börjat pilla så smått med hästarna men inget är bestämt alls. Kommer läsa på mycket inför omgången och mjölka ut allt jag kan från Gotland
Jag köper fem andelar och tar alltså minst 10% själv. Finns 45 andelar kvar och max antal rader på systemet blir då 4000! Det är fritt fram att påpeka allt möjligt. Kritik på systemuppbyggnad eller vad gäller hästar eller vad som!
Alla andelar tagna