Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-10, 12:20   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Finns lite grundtankar på hästar just nu. Det klart många fler som kan vara aktuella. I den tredje avdelningen har jag just nu tvingats till en häst för att hålla mig inom spelbudgeten. I nödfall blir det spik där men förhoppningsvis kan det ändras. Just nu är det långt till start och det kommer ut mycket information under dagen som kommer ändra systemet i olika riktningar.

Spik på Perfect Spirit och Fleet Amiral är det troliga, speciellt den förste av dessa. Det finns motbud men en årsdebuterande Antonio Trot från sämre spår ska väl inte kunna vinna direkt? Och jag har nästan tröttnat helt på Lucifer Lanes kusk som inte vill vinna!

Fleet Amiral känns som segraren men Global Welcome är en bättre häst. Dock 20 meter extra men ska vara väl förberedd för uppgiften. Dock med skor och vanlig vagn. Vinner den är den bara ruskigt bra och då får det bli så. Det intressanta är snarare den obesegrade Ottilia Fri som man undrar lite var botten är och hur mycket den utvecklas från gång till gång. Men den behöver ner tre sekunder om Fleet Amiral maxar.

Inga helgarderade lopp ännu och inte helt streckat nedifrån. Just nu en blandad kompott. Inte riktigt hittat de där loppen där det går att enbart strecka de fem innersta spåren etc. Jag jobbar vidare.

Stayerloppet är intressant. Kanske blir det spik på Dragster. Jag är sugen på det men det är en chansning. Total Recall och Lady Youline har varit med i tankarna men när jag studerat fram och tillbaka ser jag de inte som vinnare. Tar med innerspåret som gör det bra, speciellt med Ulf Eriksson. Admirer i all ära men till 30% vill jag välla den trots fina förutsättningar här.

60% av andelarna är tagna!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat