Har varit och handlar nu men den här Carrefour var verkligen liten jämfört med vad jag trodde. jaja, drog mig tillbaka och ska laga lite mat strax tänkte jag och så får det bli gamla stan imorgon!
Satte mig och studerade vidare och läste och lyssnade.
Jag har följande hästar som spikförslag och ska även jämföra med oddsen hos Unibet och SvS. Men det här är roliga drag samtliga!
I: Moa Margunn - Vinner typ aldrig när jag haft den som spik eller lås och nu bakspår på kort distans. Men skulle vara intressant att se speeden till slut vid rätt resa. Chans till spik är nästan 0%. Odds Unibet 23.00
II: Fleet Admiral - Har känts superbra som spik, men risken finns att den springer upp i procent. Redan blivit klar favorit med 47% från att ha legat på runt 30% tidigare. Då är frågan hur intressant den blir som spik. Bra vinstchans. Chans till spik är runt 80%. Odds Unibet 1.55
III: B.B.S. Lezzy - Blev lite som en nödspik på den här uppbyggnaden och loppet är svårlöst. Men vinstchansen är klart bättre än procenten så den kanske står kvar. Chans till spik är ungefär 45-50%. Odds Unibet 6.75
IV: Perfect Spirit - Klar favorit till hög procent på drygt 60%. Känns som att det är omgångens spik då den endast möter en årsdebuterande från klart sämre spår samt en häst innanför som lär släppa spets. Chans till spik runt 75%. Odds Unibet 1.65
V: Saga R.C. - Till 2% är det ju ett extremt roligt spikförslag. Nu gör jag ju dessvärre bara ett system men gör jag tre eller fyra en sådan här omgång så träffar något väldigt rätt! Blir väl svårt med positionerna men ett av mina tidiga streck i loppet. Chans till spik runt 10%. Odds Unibet 11.00
VI: Booze of Mine - Stallets och kuskens bästa chans. Känns halvintressant, men procenten stiger från tidigare 8% och lär kunna landa upp mot 15%. Chans till spik runt 15-20%. Odds Unibet 5.15
VII: Dragster - Fastnade tidigt på att kunna spika den här redan igår. Det blev så intensivt att jag började studera omgången hårdare och valde att öppna andelsspelet. Det här kan vara omgångens drag, men blir nog uppspelad rejält. Jag gissade på 6-7 i odds just nu men det kan ändras. Chans till spik är runt 30%. Odds Unibet 8.00
VIII: Enda loppet där jag egentligen inte har någon häst alls som spikförslag. Skulle noga hota mig med pistol hade jag valt mellan 5 och 7. Chans till spik i loppet är 0%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-07-10 klockan 16:58.
|