Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-11, 17:38   #8
kire1111
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Avd 1
Eldorado tar säkert ledning, men helt övertygad är inte jag att Torbjörn bara får åka där å sen ha en semesterresa på upploppet. Är 2640 å långt upplopp om någon missat det, som är ett? för favoriten.

Avd 2
Volt, 12 4 åriga ston plus klass 2. ... Skriker skräll.

Avd 3
Spik loke, låt mig gissa favoriten pga alla 1tor i raden. Dessutom spår 5 och tuffare nu. Nä mellanvolten lär va ikapp.. 10 13 14 tidiga å 6 ska gå en 24 tid kul skräll.

Avd 4
Tror två gör upp om det. 2 fin tid å nr 15 på bakvolten.. Resten släng pil. Tror mest på 2, men klantio i volt blir ingen spik för mig

Avd 5
Klass 1 lite halvöppen.. 1 till 5 plus 9 där Tale of jacks lyfts fram som skräll..

Avd 6
Nr 2 N. Y coeur.. Snabb ut, låter som helstängt å bike igen. Bra med stålar, bra tid över kort, trivs över distansen å norsk å lär bli lite bortglömd. Slagit visa as. Motstånd, överspelat sto spår 1 med ? ? på formen, lushäst nr 4, 5 som vilat. Nr 6 med sina härliga 40% i galopp. Nä lutar åt spik på spetshästen nr 2, 7%...

Avd 7
Blir det skrik på Fredrik b Larsson, ja vinner ihjäl sig på v75 el inte.. Dante som trivs över kort, brukar ta ledning med kusken som sällan sitter där fram å ger bort ledning.. . Som bekant, ledningen över 1640 mumma också. Nadal är väl nästa häst att ta med..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat