Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-12, 15:28   #12
Kackerlackan
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3153
Standard

V75 lördag Årjäng


V75 Avd 1.
Här tycker jag att omgångens säkraste spik kommer i omgången!
Nr 1 Eldorado B. Häst som är startsnabb o är i toppform med perfekta förutsättningar! Hans-Ove håller den här hästen bättre än Charlua Forlan o de trodde på toppchans till slutsegern under elitloppshelgen i Sweden Cup!
Kolla senaste avslutningen i lopparkivet från uselt läge senast! Den avslutningen är enorm sista 400m! Distansen tror jag inte ska vara några problem! Spik för mig.

V75 Avd 2.
Ett öppet klass 2 försök tycker jag !
Håller Kontio spets så är det hästen att slå!
Men framspår bakom bilen har den galopperat bort sig tidigare !
Ta med så många streck ni har råd med!
Rank 1-3-4-8-6-7-5-2-10-11-12-9

V75 Avd 3.
Ett lurigt kallblodslopp med några hästar som känns lite bättre än dom andra!
Nr 10,13 är mina A hästar i loppet. Bra form på båda. Nr 13 kanske bara blåser dom sista 500!
Streckar även 5,8,12,14.

V75 Avd 4.
Tittar på på tiderna, form o läge i loppet så måste nr 2 Lady Nadine vara ett spikförslag! Jag tror den får svårt att förlora loppet vid sunda vätskor! Om man inte spikar så ska man ta med 11,14,15 emot. Men för mig blir det spik.

V75 Avd 5.
Ett bra klass 1 lopp som innehåller en del bra hästar i loppet!
Nr 5 Macelleria varit riktigt bra i Berghs regi! Troligtvis ledaren i loppet o hösten att slå! Given första häst i loppet! Blir det körning i loppet så kan nr 2 Tale of Jacks o Twigs Caesar vara värst emot o nr 4 Charlock Wiking som det snackades om under elitloppshelgen som reparerade en startgalopp storstilat!

V75 Avd 6.
Ett intressant lopp pga att nr 1 Visa As kan bli fast invändigt! Stor risk !
Peder Mykla är spetsfavorit i loppet o kan rinna undan från spets! N.y Courrdesoleil var bra i spets under elitloppshelgen efter snabba första 1000m!
Streckar även starka nr 6Sanda Love o nr 4 Jaques Noir som varit betrodd mycket utan att få vinna!
Tar med alltså 1,2,4,5,6 på min kupong!
O tror mest på 2,5 pga 1ans läge.

V75 Avd 7.
Flera elitloppshästar till start i Årjängs Stora Sprinterlopp!
Jag streckar 6 st hästar i loppet. Med följande ranking 2,5,3,6,7,1.
Spets striden intressant! Dante Boko eller laddar Fredrik B från start?
Hur som helst så tror jag mest på Nadlal Broline om han är vid sunda vätskor igen! Ingenting tyder på annat. Bra läge, snabb ut o får ett bra lopp härifrån. Kommer att avsluta virvlande är känslan! Kan Fredrik B överraska till ledningen då blir hästen svårslagen! Hur är formen på Uza Josselyn? Kan vara kantbollen i loppet.

God tur på lördag allihopa????
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat