Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-12, 15:34   #764
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 136 - 107 - 1
ROI: 115.04%
Vinstprocent: 55.97%

Standard

Två spel från Amerika idag:




1. MLB
NY Yankees - Toronto Blue Jays: NY Yankees -1.5
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 01:00

Det spelar ingen roll vem som är pitcher i detta läge. Det spelar ingen roll vem som spelar. Yankees kommer att bomba Blue Jays här. New York skickade inte alls många killar till All-Star Game, så många av deras stjärnor kunde få värdefull vila denna vecka. De kommer att vara färska och redo att spela.

Yankees startar med Domingo German, som har varit hyfsad de tre senaste starterna med ERA 4.60 och WHIP 1.28. Blue Jays starter Aaron Sanchez däremot är riktigt under isen de tre senaste starterna med ERA 10.12 och WHIP 2.25.

Blue Jays är en enda röra just nu och är inte bra. Yankees svepte dem i den senaste serien och har slagit Jays i fyra raka matcher. Det finns ingen anledning till varför resultatet skulle vara annorlunda den här gången.




2. WNBA
Seattle Storm - Dallas Wings: över 145.5 poäng
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 04:00

Dallas är denna säsong 0-6 på bortaplan. Men jag tror ändå att de kommer att ha en hyfsad chans här och jag tror att man får till tillräckligt med poäng här mot ett skadedrabbat Seattle. Detta är ett av de bättre defensiva lagen i WNBA men jag tror att de kommer att kunna störa Seattle i detta första möte för säsongen.

Storm är för tillfället sårbara och en del skador ställer till det just nu för dem. Seattle har förlorat tre raka matcher och också fyra av fem och de spelar inte tillräckligt bra just nu. Därtill tror jag inte heller att man är speciellt intresserade av att möta ett av ligans sämsta lag.

Jag ser värde i överspelet då totalen har gått ner från 150 till 145.5 poäng. Tittar vi på inbördesmötena så brukar totalen ligga runt 170 poäng när dessa möts. 9 av de 10 senaste inbördesmötena har klart passerat denna total, och jag tycker att totalen har dragits ner lite väl mycket pga lagens relativt låga poäng.



Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat