Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-18, 19:54   #404
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Haha ja han lever på månen den mannen, det är han och Åke Lindblom. Lite kul men samtidigt bara tramsigt i längden.

Det var en riktigt kul omgång får jag säga! Åbys stora pris blev över förväntan trots att det var lite trist att Lisa/Torvald/Beanie var ensamma på banan. Fruktansvärd prestation av Lisa America, det var ett tag sedan man såg ett sto av den kalibern!

Blev bara 5 rätt på V75 och ynka 66 spänn tillbaka, spikarna Flip A Coin och Torvald Palema var bra men det räckte inte riktigt idag. Hade nog rankat in sjuan på 2-2-5-2-2-3-1 men det funkar ju inte när man sätter spikarna på fel ställen, och helgarderar några lopp som jag brukar göra. Bra plus på spelet ändå idag, förutom straffsparksspelet med Beanie-dubbeln petade jag in DD på tre rader och la ett vinnarspel på Spring Erom till 4.50 i sista stund. Det blev ju void på femlingen också när King Of Kings ströks så det var ju hyfsat stolpe in på den kanten!

Det näst roligaste efter Åbys stora idag var nog stayerloppet. De är ju inte alltid jätteunderhållande, men när det körs på V75 med bra hästar och hyfsade prispengar kan det vara riktigt kul, och det var det idag! Körning på alla händer och mycket som hände på det taktiska planet. Löste sig ju perfekt för Spring Erom ändå, han hade behövt vara dödssjuk för att sumpa det, Björn körde riktigt snyggt!
Haha,ja men skillnaden på guldtanden och Nisse är ju att Åke faktiskt kan träna hästar.Skulle varit roligt och se Lugdunum i Nisses matchning.
Men men,jag har alltid gillat hästen Opal Viking,samarbetet mellan häst och kusk i Prix d Amerique 2008,är faktiskt ett av mina starkaste travminnen de senaste åren.

Håller med om Liza America,helt otroligt att en häst kan vinna ett sådant stort lopp på de sättet.Sanlöst bra av en märr dessutom,kul också att man vet att hästen är ren eftersom den varit i Sverige så länge.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat