Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-15, 10:51   #1
legolasse
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Axevalla 21 juli


Årets helg stundar och jag gräver för fullt i lopparkivet. Kommer att lägga ut lite tankar och kommentarer på min blogg som av tidsbrist törstat efter omsorg under en längre tid. Men var bara tvungen att kommentera Stoeliten, vilket lopp!!!

Vad sägs om följande topphästar:

Elitloppsdeltagaren Double Exposure som nog blir favorit och är väl rankad som sveriges bästa sto i nuläget?

Mellby Free är i mina ögon inte långt efter DE och har dessutom bästa kusken i jollen.

Krydda dessutom med formtoppade och vrålspeediga Dear Friend som imponerat något oerhört i sina två senaste starter.

Som om detta inte vore nog får vi även se en årsdebuterande Cash Crowe och Nurmos nyinköpta stjärnsto Une Etoile Gar.

Resterande deltagare går heller inte av för hackor tex Dibaba om form och Shadow Gar om bra spår.

Men sammantaget ett fantastiskt travlopp som, när de läser denna startlista, det troligen vattnas ordentligt i munnen för varenda travälskare i detta avlånga land.

Nu väntar vi bara på startspåren...

Som sagt kommer löpande lägga ut kommentarer inför stochampionatshelgens lopp på min blogg om det är någon som är intresserad av att läsa.
__________________
Trav är trav!

Senast redigerad av legolasse den 2019-07-15 klockan 11:26.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat