Ämne: V86 17 juli
Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-17, 15:52   #11
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Jag läser väl kommentarerna Nurmos som:

Att det nog inte blir full sändning av Marrakesh ikväll. Dålig favorit.

Inti Boko däremot var de ju inne på att ta till Sprintermästaren så den bör vara ganska bra jobbat alltså. Och när den är snabb ut och det är hela 300k i förstapris kanske de kommer gå för att vinna det där loppet. Men det är osäkert, och toppform kan vi vara säkra på att det inte är. Och hästen har aldrig varit sämre än tvåa på 9 starter och alltid mött bra hästar. Men andraplatserna är från ledningen också, och en riktig kanonhäst ska inte vika sig som den gjort några gånger där. Kan nog få svårt idag i ett tufft comeback-lopp!

Lättning och helstängt pratar han om på Ghostintheshell. Den seglar upp som en ganska bra favorit, men så slutar den väl på närmare 50% också troligtvis! 1,60 på H2H mot Schweppes hittade jag, kanon!

Hittade 15,00/4,00 på Zabul Bi i sista loppet nu, det var ett riktigt kanonodds det! Toppspår och väldigt lovande i Sverige-comebacken senast från dödens. Visade ifjol att han kan hävda sig här! 1-1-1 på tre starter då och fick avsluta med seger. Den står i 4% nu och jag tror fan jag drar till med en spik här. Han är näst minst spelad i loppet nu, helt jävla sjukt!

En av de mest intressanta ostreckade i omgången är annars Idreamicanfly i tredje. Har stått hos Sjöström ett par veckor nu och kanske kan tända till nu! Har varit ganska fin innan flytten också. Hänger Classe på biken tro? Rygg ledaren och slut?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat