Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-19, 11:29   #65
DamageINC

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Om SD kommer in så har alla andra partier sagt att de vägrar jobba med SD??. Det är ju folket som har röstat och sett till att de har kommit in. Min tanke då är. Skiter de i vad vi tycker och röstar på. Valet är väl till för folket och inte för gemene man. Jag tycker om både Sonadars o Kps inlägg. Ni har ju båda rätt i en del. Men eftersom SD är de enda som vågar ta tag i ämnet invandring så???. Jag är absolut inte rasist, har en massa polare med invandrar bakgrund som kommer rösta på SD + att jag har ju släppt in en Djurgårdare i familjen och det är STORT
Hur tänker du nu? Tycker du att endera av blocken är obligerade att bilda regering med SD för att de har förtroende hos 6-7 hundradelar av den svenska befokningen? De kommer ju in i riksdagen hur som helst, det kan ingen stoppa. Den makten SD skulle få som vågmästare är snarare extremt oproportionell om man tänker på att ovanstående siffra stöder partiet, men säkert 50% av befolkningen avskyr dem (lägger in en brasklapp om att detta är en grovt uppskattat siffra tagen ur tomma luften).