Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-18, 19:09   #768
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12579

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 18.7

Som det syns i mitt spreadsheet gick jag in hårt på en match nu på lördag, och hur det än går där fortsätter resan här. Jag har just nu öppnat ett nytt kontot och tagit emot en bonus, och spelar med det. Låg volym här framöver är det som gäller nu. Jag väljer att fortsätta nu, och en tid framöver är det som sagt mindre antal spel som gäller.

1. CFL
Calgary Stampeders - Toronto Argonauts: Toronto +14.5 (köpt lina)
Odds: 1.68 (Leovegas), samma odds som Unibet

Jag väljer att köpa upp linan här till nyckelnsiffran 14.5 poäng. Här måste då Calgary vinna med tre touchdowns istället för med två.

De försvarande Grey Cup-mästaren Calgary Stampeders kommer från en snöplig bortaförlust mot Hamilton Tiger- Cats i förra veckan med 30-22 och kommer nu antagligen att vara i en "letdown spot" här mot ett 0-4 Toronto-lag som jag tror man underskattar.

Med QB Bo Levi Junior på sidan med en skada, förväntar jag mig att Stampeders offensiva kommer att försvåras, och därmed ser jag värde i Toronto här. Levis back up Arbuckle har sett anständig ut men utan en konsekvent offensiv linje, tror jag det försvårar hans arbete.

Stampeders är 2-5 ATS vs. ett lag med ett losing record. Stampeders är 1-4 ATS i sina senaste 5 matcher efter en SU förlust. Stampeders är 1-4 ATS i sina senaste 5 matcher i vecka 6.

Få se ifall vi kan vända på denna riktigt dåliga trend vi haft här den senaste tiden!

Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat