Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Nu ser det inte ut att bli några större vinster men halva anledningen till att jag spelade kontant hos ombud var att jag ville få in pengar på Atg Kontot om jag skulle vinna.
Det är möjligt att det går att få ev vinst betald efter massa krångel med blanketter, men det är besvärligt och kommer ta tid.
Ända sättet att få ut vinsten smidigt är om det är Ombudets Personnummer som det är vinstbevakat på och han betalar ut vinsten.
Hos något annat ombud kan jag knappast lösa ut ev vinst då jag inte kan identifiera mig som den personen spelet är registrerat på. Är ruskigt sugen på att gå in i hans butik utrustad med baseballträ i näven.
Storleken på ev vinst spelar i sak ingen roll - han försöker blåsa kunder på deras vinster och borde spärras in!
|
Såja, lugn nu och gå igenom händelseförloppet först och fundera ut hur det kan ligga till innan du gör något.
Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE
Kje*l INGEm.. La.sson från Segeltorp 65 år. Låter inte som en skojare. Ägare av butiken
|
Haha, vad är det som leder dig till slutsatsen? Åldern, namnet, bostadsadressen eller allt ovanstående? Jag får skojar-vibbar redan av att han har en spelkiosk