Citat:
Ursprungligen postat av Altoc
Hur eller hur. Du vet vem som äger butiken. Ta ett snack med honom, han måste veta vem som jobbar ikväll. Även ägaren borde vara mån om att det inte fifflas eller slarvas. Risk för honom att ATG plockar tillståndet om dom ser att något båg har satts i system. De har ju historiken på vilka personnummer det vinstbevakats på i den butiken. Dyker samma upp onaturligt många gånger så...
|
Jag slutade spela i just den butiken för 3 år sedan efter att jag kommit på ägaren med att försöka blåsa mig. Hade inte ens gått in idag om han stått bakom disken . Nu stod någon anna där och jag antog att det var en ny ägare,
Den förra ägaren ”glömde” ge mig växeln lite för många gånger för att det skulle vara en slump. Jag brukade sitta där och följa lunchtravet ibland förr när jag bodde i huset bakom butiken. Om jag spelat t.ex vinnare i sista sekunden och betalat med en sedel av högre valör så gav han mig kvittot och avvaktade med att ge mig växeln tills jag bad om den....
Det inträffade när han såg att jag var stressad och ville se starten av loppet på skärmarna i butiken samtidigt som han ger mig kvittot - han avvaktar och ser om jag glömmer be om växeln..
Otroligt hal typ, därav har jag undvikit hans butik i flera år.