Spel 19.7
Äntligen fick vi till en vinst igår. Hoppas på bättre tider nu med spelen. Det blir två spel för idag, ett MLB spel samt ett BLGM-spel:
1. MLB
Houston Astros - Texas Rangers: Houston över 4.5 runs
Odds: 1.82 (Unibet) Kl 02:00
Jag väljer i denna match att spela Houston över 4.5 runs. Oddset på Houston ML tycker jag är för lågt, men jag ser värde i överspelet här mycket pga Texas starting pitcher.
Texas startar med Mike Minor, som är lefthanded och Houston har ett mycket bättre resultat mot lefthanded starters. Man snittar hela 6.17 runs, har .370 i OBP och batting average .283.
Minor har heller inget super bra resultat mot Houstons lineup. Han har på 149 at bats släppt till 45 hits och 9 homeruns. Houston har mot Minor .302 i batting, .365 i OBP, .526 i SLG och .881 i OPS.
Houston har också fått till hela 27 runs totalt de tre senaste matcherna mot dem. Minor spelade mot dem den 13.7 och där vann Houston med 7-6.
Vinden talar också för runs, då den inatt kommer att blåsa ca 13 mph rakt ut från stadion.
2. Fotboll, Bulgarien (Parva Liga)
Lokomotiv Plovdiv - Slavia Sofia: Båda lagen gör mål
Odds: 1.74 (Coolbet) Kl 20:00
Trendar rejält åt mål inbördes, då båda lagen har fått till mål i de fyra senaste inbördesmötena. Det har blivit hela 3.5 mål i snitt mellan dessa de 4 senaste mötena.
Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|