Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-21, 12:40   #18
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Undrar om odds-gudarna är helt tokiga idag, Shadow Gar står i 10,50 (svs) att vinna!!?? Visst ska han väl bara vara tredjehäst i loppet, men blir det duell där framme med Dear Friend i ledning och Double i dödens sitter Shadow bakom och bara myser. Notera att det inte sitter något italienskt klantarsel i sulkyn idag, utan Adrian. Men Örjan ger sig ju sällan in i en idiotkörning från dödens under loppet dock. Och även om de kör hårt sista 500 så håller nog någon av dem undan. Detta OM Örjan parkerar i dödens alltså, man vet aldrig med karln. Sen vet man aldrig med Adrian heller...

På V75 har DE blivit väldigt stor favorit nu efter strykningarna. Jag är lite inne på att ta ställning för ledaren Dear Friend och spika till drygt 20%! Johan har uttalat sig efter strykningarna och målsättningen är ganska tydlig:

"Målsättningen är att köra mig till ledning och jag kan närmast garantera att det inte finns någon som tar en längd på henne, hon är jäkligt kvick alltså och efter strykningen blev taktikvalet enklare."

Få hästar i loppet brukar göra att det inte blir någon jättekörning under vägen då alla redan sitter "bra till". Spets och slut, hämta ut i sista!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat