Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-21, 13:08   #23
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Mjjaaa. Det kan vara så lätt som att Örjan bara kör fram och får över ta eller manglar ner dear friend från dödens, jag vet inte hur rädd johan är om sin häst.

Nu möter ju inte Double Exposure något super motstånd och bara ston.

Senast blev det torsk mot mer eller mindre värdseliten, inte förvånad.
Innan det, 2a bakom milligans school i jämtlands stora. (hur bra var den inte igår)

Jag kan inte tänka mig att örjan eller daniel räds någon här.
Nej det är helt rätt, inte värsta motståndet för DE. Och det kan hända att Johan viker sig i allvarets stund, men med det enorma formsvar han fått i årets två starter skulle det verkligen förvåna mig. Och Örjan brukar inte utmana så stentufft heller, jag tror nästan Örjan/Redén är mer rädd om hästarna än vad JU är trots att han inte har en hel liga hemma. Det är ju "bara" 125k att vinna för dem också, och de ställer nog varken på extra i träning eller tävling för den pengen. Säkra 62,5k på en lugn dödens eller offra hästen för att dubbla den summan? Jag tror Örjan tar det ganska piano. Sen gäller ju samma sak för JU iofs... Med solfjäder kan ju DE hamna ganska tufft till från början med ordentlig tredjetagg också, och behöva backa ner och göra omtag i värsta fall. Startkörningen är inte helt given på något sätt, trots att det är jättefå hästar och flera statister. Ska bli kul att se hur det där loppet utspelar sig till slut!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat