Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Nej det är helt rätt, inte värsta motståndet för DE. Och det kan hända att Johan viker sig i allvarets stund, men med det enorma formsvar han fått i årets två starter skulle det verkligen förvåna mig. Och Örjan brukar inte utmana så stentufft heller, jag tror nästan Örjan/Redén är mer rädd om hästarna än vad JU är trots att han inte har en hel liga hemma. Det är ju "bara" 125k att vinna för dem också, och de ställer nog varken på extra i träning eller tävling för den pengen. Säkra 62,5k på en lugn dödens eller offra hästen för att dubbla den summan? Jag tror Örjan tar det ganska piano. Sen gäller ju samma sak för JU iofs... Med solfjäder kan ju DE hamna ganska tufft till från början med ordentlig tredjetagg också, och behöva backa ner och göra omtag i värsta fall. Startkörningen är inte helt given på något sätt, trots att det är jättefå hästar och flera statister. Ska bli kul att se hur det där loppet utspelar sig till slut!
|
Ja jag vet inte men double exposure ser ut att vara rätt kvick ut men kunde inte hålla ut mt insider från spår1 och denne spår 4a. jag undrar ta mig tusan om inte ändå double sitter i ledningen in i första sväng.
i början av veckan så såg jag väl bara en utmanare melby free och snegla på cash crowe men den har ju inte startat på länge och fundera inte alls på dear friends. jag tänker inte krongla till det för mig nu när dessa ströks.