Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-22, 14:34   #2
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tyvärr upptagen med annat även nästa lördag så kommer inte läsa på denna V75a något speciellt . Kommer istället lägga krutet på den betydligt mer intressanta Åbergs V75an tre dagar senare när startlistan kommer på onsdag. Är väl vad man kan förvänta sig ungefär av en norrlandsomgång på en mindre bana i slutet av juli, dvs ingen högre klass men inte heller uselt.

V75-2
Verkar vara två skräphästar på startvolten som nog inte är aktuella. Verkar vara mycket norrlandsskräp även på mellanvolten . Walkie Talkie och Emmylou känns aktuella men den sistnämnda får nog inte samma smörlopp som igår. Sen är frågan om Westholm kan plocka 20 m på dom med Amalia Cash.

V75-7
Öppet i avslutningen som det ska vara. Ett ganska mediokert klass 1 försök måste man säga. Spikbudet här är väl Tale Of Jacks som var stort skrik från betaltjänsterna i Årjäng. Var riktigt bra där och finns ingen med som Berghs häst som vann det loppet. Bra spår igen. Spets och slut?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPIKAR 1 BEAR BAHAREH EFTERSOM JAG VAR IMPONERAD AV SENASTE LOPPET HÄSTEN GJORDE. SÄNKER NOG EN HEL DEL NU

JAG HAR SETT 6 GLOBAL WELL OFF EN DEL OCH TYCKER HÄSTEN HAR KAPACITET ATT VINNA ETT JÄMNT LOPP OCH ÄR NU KUSKFÖRSTÄRKT IGEN

Jag litar på uttrycket. Den som inte vågar något får aldrig kyssa vackra flickor

SPIKAR ALLTSÅ BÅDA MEN Vill gärna hitta en tredje spik??!! tips?

Det lutar åt 8 Lukas Rauen, Djuse låter segersäker.

då har man 3 fina spikar och ingen är favorit.

Får man göra så ????????????????????????

SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yxbackarteddy (+30)

Senast redigerad av SO den 2019-07-23 klockan 17:48.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat