Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
6 Kimbee Dream lär ju sitta i ledningen omgående utan massa tjafs och omstarter. Sen är frågan om han kör där eller släpper till Per. Tidsmässigt borde 4 Golden News kunna vinna från dödens. Låser nog på 6 och 4.
Hatar att spika så här stora favoriter som Orvar Mollyn är nu och kommer nog ta med några skrällar. Lång distans och mycket kan hända. Som nån skrev så lär väl 2an ta spets och släppa och en hemmahäst med lucka och van distansen så kan skrällen va där. 3 och 8 är roliga oxå.
I tredje så skräller det säkert? 1,2,3,4,7,8,9,14 känns ju dock som heltäckt.
Spikar 4an i fjärde och hoppas på spets och slut utan galopp.
2,9 känns bra i 5e avd där det kan bli svårt att plocka ner 2an som troligtvis sitter i spets och har bra tider på kort. Spetshästen och bästa hästen.
I sista chanslåser jag på 3,5 och hoppar över 9 som ska gå med skor och möter äldre hästar och spår 9 på kort. 9an i loppet innan tycker jag har bättre chans men jag kan ju ha fel.
|
Efter detta inlägg så spikar jag 4 i första istället för att låsa som jag skrev att jag skulle göra. Har väldigt svårt att göra som jag säger för jag ändrar alltid om systemet i sista sekund efter allt snack. Suck