Själv tycker jag det viktigaste är, som Amaerilde är inne på(?) att info om systemet delas, det monetära är sekundärt om jag vet vad strategin bakom är . Förutsatt att vi talar andelar likt de här på Sharps delar. Kommersiella andelar (med avgift) må vara en annan sak.
Ibland väljer jag att köpa en del för att jag gillar spiken och eller systemet ibland för att jag har förtroende för personen som gör det och aldrig bryr jag mig om denne har halva eller 5% av systemet.
Jag delar det färdiga systemet efter inlämning då jag själv gärna granskar andras system i efterhand, hur ska man annars hitta nya spelläggare att ha förtroende för? Är ju inte alltid att man kommit över en andel för insikt i systemet.
På ett vis kan man se det som ett plus om spelläggaren har större del (i ett vakuum av annan info) men hjälper det verkligen att denne har gott om pengar? När jag har gott om pengar spelar jag solo, visserligen mest för att kunna spela med filinlämning, men inte fan
tippar jag bättre då
Ibland får jag för mig att förhållandet är det omvända - lite pengar mer tid till systemet - mycket pengar vårdslöst alla alla system med streckssons sparlopp o spikar i någon slags ansats att köpa alla rätt .
Nu ska sägas att jag spelar rätt lite på streckspel allmänt och vill hålla det så.