Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-29, 17:59   #10
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har vaskat spikar nu ett tag till V6 och det landar nog på att Bechamel får förtroendet i avslutningen! Man kan tycka att hästen lever på gamla meriter men även det den visat på sistone vid alla plumpar ska göra den lite överkvalificerad i det här gänget. Senast slog den bara en enda felfri häst, men övriga här hade förmodligen inte ens klarat att haka på klungan i det där gänget. Stallet säger att formen är bra och det blir barfota runt om. Hygglig chans att Bechamel pissar på de där och till under 20% som det verkar bli är riktigt bra!

Favoriten Sypmhonie Teemer har inte tjänat hälften av vad de andra gjort, totalt iskall.

De säger att de ska gasa till spets med Dayenne Lane och norska gäster är alltid intressanta! Men jag ser inte framför mig hur det ska gå till på ett jättesmidigt sätt, hästen verkar bara vara medel från start som bäst. Ändå andrahäst på läget, form och taktiken från kusken.

12an skulle inte jag våga lämna utanför efter senaste prestationen. 12,9 från tillägg på Årjäng är en rätt skaplig tid. Spår 12 är väl det sämsta tänkbara men dödens är väl ledigt. 8an åker med och 7an. Kristian eller Kristian vinner nog detta
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat