Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-29, 19:28   #1
mequei
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Liga 1 -NFL Fantasy 2019


Liga 1

Insats: 1000 kr / lag
Scoringformat: Standard, Fractional
Waiver: Move to last
Drafttyp: Snake
Draftdatum och tid:
Draftordning: Lottas när alla har betalat
Rosters : Standard (som 2018)
Starters : som 2018


Deltagare:

1. eddieh - bet
2. Monster of the Midway - bet
3. Juret - bet
4. Misär - bet
5. Broder H - bet
6. mindbender79 - bet
7. Harletun - bet
8. Lazlo - bet
9. Extra Cheese - bet
10. Mequei - bet
11. Steen - bet
12. fatjake7 - bet
13. onilsson - bet
14. Hxtr - bet



Vi kan diskutera hur vi vill ha prisfördelningen för denna ligan, ska den vara som tidigare eller ändras på något vis?

Trejder kommer att behandlas som förra säsongen. De får gå igenom automatisk om inte tillräckligt med folk lägger in veto.

Draftdatumet: någon dag under perioden 30/8-4/9 kl22.00. OBS! Här är det väldigt viktigt att alla meddelar om det är något datum under denna period som INTE passar. Hör jag inget från er senast 7/8 räknar jag med att alla datum är ok. Det är tre ligor som ska drafta och det kommer bli svårt att lägga pusslet, så väldigt viktigt att ni hjälper till här.

Blir vi 12 lag tänkte jag mig 6 lag till slutspel där top 2 får "bye" i kvartsfinalen.

Lazlo återkommer med hur insatsen ska betalas. Förslagsvis så betalar vi efter vi spikat draftdatum och andra detaljer 7/8, men absolut senast 21/8.
Draftordning lottas när alla har betalat, och ingen draft kommer att genomföras för än alla har betalat.

Har jag glömt något eller om det finns några frågor/saker ni vill diskutera så är det bara att framföra det här i tråden.



Quack
__________________
__________________
Forza Löven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)

Senast redigerad av mequei den 2019-08-12 klockan 13:06.
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat