Citat:
Ursprungligen postat av tornado
Hur kan du INTE vara limmad på den sidan????
Jag blev limmad efter 12 spel lagda.
Vann väl 10k typ
|
Jag undrar faktiskt detsamma. För ett antal år sedan började jag spela trav där, och efter några större vinster blev jag ganska hårt limiterad. Vill minnas att jag satte någon fyrling på 30k eller så. Sen efter lite mer spel sänkte de mig så mycket så det var inte meningsfullt att spela längre (max 1k i vinst typ). Efter det hade jag en travpaus på några år och efter några år med bara atg började jag spela bookie igen när jag såg att jag inte hade limit längre. Ligger ganska mycket plus nu, men de har inte sänkt mer än marginellt. 700 spänn får jag in på en 35-oddsare fortfarande.
Tror det är klokt att inte begära spel över gränsen heller så de måste manuellt granska dem. Det flyger lite mer under radarn om man spelar "inom sina ramar" verkar det som. Säkert olika mellan bolagen, men här verkar man kunna smyga undan på det viset. Eller så är det någon som sett att jag rekommenderar spel där så jag är "fredad" för det. Eller för att det gick knackigt första perioden när jag började nu, och att de räknar kallt med att jag kommer ge tillbaka pengarna. Skitsamma, nöjd så länge jag kan fortsätta lira där iallafall.