Citat:
Ursprungligen postat av Shooter
Varken Bucks To Burn eller Urgent Call är säkert att de håller upp förstaspåret. Ingen av dem har lyckats med det tidigare. Milliondollarrhyme borde egentligen vinna sitt lopp, eller så kan man ta ett par till. Inte säkert det räcker med två streck om Fredde kör bort den. Sorbet ska ha en straffspark utan målvakt. Det finns dock ett "men" och det är formen. Bör ändå få bestämma i ledningen och det är ju inte mycket till motstånd.
|
Vaeljer Shooters inlaegg att citera, manga har skrivit om Milliondollarrhyme och de flesta dissar MEGASTJARNAN , right olle !?
Nagon, skaegget tex, menar att han blir haengande i 400 meter osv.
Det tror ine jag. Ni oeverdriver Fredriks dalighet, Fredrik framstar som "dalig" da han ofta ses i elitsammanhang och moter de absolut baesta, jag haller honom som typ top 25 i Sverige men likt en poker spelare som aer tionde i vaerlden och envisas att spela mot de nio som aer baettre....
Raettvik har VINKLAD VINGE, och pa de banorna har nr 1 av alla spar en statistiskt foerdel... MEN i detta fall tror jag "foerdelen" ligger pa nr 7 sett till vilka haestar som har spar ett och sju....
Aer det ens genomfoerbart att backa med Milliondollarrhyme i silverfoersok med vinklad vinge och sjundespar bakom bil??
Grattis Amaerilde, din spik vann!