Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Vrider och bänder på omgången men det får nog allt sluta med spik på Sorbet trots allt, tråkig procent givetvis men tror han tar Dante Boko även om denna skulle ta sig förbi i starten trots spår utvändigt...
Vågar inte spika Bucks To Burn då jag tror Love Palema flyger förbi första biten och Jormo resolut tar sig till spets med Weekend Fun, från ledningen biter båden hästen och kusken i från bra...Hade Bucks haft spår 3-4-5-6 hade jag troligen spikat utan att blinka.
Jag ser heller ingen garanti till att Urgent Call spetsar då det finns en del raska utvändigt som kan ställa till det.
Btw, nån som har tillgång till Lutfis krönika idag?
Verkar vara en "laddar" krönika.
|
Gillar inte alls spik på Sorbet till given procent, sen att den ofta(60% vinstchans?) vinner och att man då står där och garderat bort sig när man behövt spara alla streck man kan....
Gillar specifikt
Baron Gift som om Adrian inte skulle ladda kan spetsa men även går bakifrån med bedövande spurt och litet fält idag, kan man beställa körning mellan 5 & 6 !??
Sorbet är väl en gangster, överladdad och resa... dessutom inte startat på var det 8 veckor!? Nog tål den att garderas eller kanske ännu hellre spikas emot (
7 Baron Gift ) !?