Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-03, 21:18   #15
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Snyggt spikat Johan!
men gäller att även ha den lilla turen med sig..
Ja, nu ska jag vila mig i form. Jag är där och nosar överallt men den där jävla fullträffen saknas och självförtroendet dyker i botten...

Kommer analysera lite och se vad det är som ev kan finslipas! Jagar jag för mycket eller är det bara variansen? Nonchalerar jag sommarbanorna lite för mycket? Tar jag med för få hästar jag inte tror på? Det finns miljoner saker, men det ska bli bättre med utdelningarna. Räcker inte att sätta spikar både här och där. Summerade ju spikarna under en vecka och träffade klart bättre än vad snittprocenten på dessa var. Tror jag satte 18 av 32 st vilket är över 56% medan snittprocenten låg på 35% typ.

Visst, litet sample men jag var tvungen att se om jag var så jävla snett på det eller vad det var, men jag är inte det. Då är problemet i övriga lopp. Gjorde ett system med tre helgarderade lopp i veckan, då vann ju typ favoriten i alla de. Påverkar mycket när inget stämmer.

I framtiden ska förutom spikarna även övriga lopp sitta! Får väl ladda inför derbyt och möjligen dyker en lika klar spik upp som Milliondollarryhme upp innan dess och då får jag väl göra ett litet!

Men vila mig i form! Annars kommer självförtroendet vara långt under ytan!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat