Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-04, 12:03   #780
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12578

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4.8

Tre spel från Amerika idag. Två BLGM-spel från igår finns också i inlägget ovan.

1. MLB
Philadelphia Phillies - Chicago White Sox: under 10 runs
Odds: 1.80 (Unibet) Kl 19:00

Jag väljer underspelet här. Phillies startar med Drew Smyly medan Chicago startar med Reynaldo Lopez. Smyly har ERA 0.69 och WHIP 0.85 i två starter denna säsong. Lopez har ERA 2.66 och WHIP 1.08 de tre senaste starterna.

White Sox bullpen har ERA 2.31 och WHIP 1.46 de tre senaste medan Phillies bullpen har ERA 3.57 och WHIP 1.15 de tre senaste.

Rob Drake är umpire i denna match, och är 14-6 under totalen denna säsong.

2. WNBA
LA Sparks - Seattle Storm: under
Odds:

Oddsen har inte kommit än. Totalen borde ligga runt 154 poäng, och jag rekommenderar att spela så fort den kommer.

Jag väljer underspelet här. Vi har trender som pekar rejält åt en lowscoring match här. Sparks är känt som ett mycket bra defensivt lag på hemmaplan. Dessutom brukar det också bli lowscoring matcher inbördes mellan dessa två lag. Inget av dessa lagen har varit superbra offensivt de 4 senaste matcherna.

LA Sparks har snittat 75.25 poäng, medan Seattle har snittat 73.33 poäng. De senaste 9 mötena mellan dessa båda har gått under totalen. Högsta poäng i dessa matcher är 153 poäng.

Seattle är 10-1 under totalen de 11 senaste söndagsmatcherna.
Seattle är 21-10-2 under totalen de 33 senaste matcherna.
LA är 37-15 under totalen de 52 senaste hemmamatcherna.
Man är 38-11-3 under totalen de 52 senaste inbördesmötena.

3. WNBA
Phoenix Mercury - Washington Mystics: över
Odds:

Oddsen har inte kommit än. Totalen borde ligga runt 160 poäng här och jag rekommenderar att spela så fort den kommer.

Jag väljer överspelet här. Vi har trender som pekar åt en highscoring match här. Inbördes trendar dessa också åt highscoring matcher. Phoenix har de tre senaste matcherna snittat 83.33 poäng medan man släppt till 81.33 poäng.

Washington har snittat 92.33 poäng de tre senaste och släppt till 81 poäng. Man har också fått till 80+ poäng i 8 av de 10 senaste matcherna, och också 90+ poäng i 5 av de 10 senaste matcherna.

Washington är 6-1 över totalen de 7 senaste mot Western Conference.
Washington är 6-2 över totalen de 8 senaste matcherna.
Washington är 5-2 över totalen de 7 senaste bortamatcherna.
Phoenix är 13-3 över totalen de 16 senaste mot lag med winning SU record.
Man är 4-1 över totalen de 5 senaste inbördesmötena i Phoenix.
Man är 20-8 över totalen de senaste 28 inbördesmötena.

Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat