Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-06, 15:49   #783
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12142

Sportsbetting
Stats: 149 - 119 - 1
ROI: 117.14%
Vinstprocent: 55.60%

Standard

Spel 6.8

1-1 igår med spelen, vilket jag inte är nöjd med. Dubbeln satt med Pittsburgh +3.5 och Stromgodset-Bodo/Glimt där båda fick till mål. Matchen i Paraguay slutar 2-0 och spelet förloras. Har 3 BLGM spel för idag. Lägger till två MLB spel idag:


1. MLB
Detroit Tigers - Chicago White Sox (game 2): Chicago White Sox ML
Odds: 2.00 (Bethard) Kl 01:00

Jag väljer här att gå med Chicago W i game 2 inatt. Chicago har stora fördelar i denna matchup.

Detroit startar med Drew VerHagen. Han har gjort två starter denna säsong och har totalt spelat sex matcher i MLB. Han har i två starter denna säsong ERA 9.35 och WHIP 2.42. Man har heller aldrig vunnit en match när han startat.

Chicago startar med Hector Santiago. Santiago gör sin första start för säsongen. Kanske inte en riktigt bra starter, men ser vi på de tre senaste starterna, så har han i dessa släppt till 18 hits och 7 earned runs på 15+ innings.

Men ändå klar fördel för Chicago tycker jag. White Sox bullpen är också lite bättre. Man har de tre senaste ERA 4.15 och WHIP 1.31. Detroits bullpen har de tre senaste ERA 6.38 och WHIP 1.64.
Chicago har också fördelar i alla viktiga kategorier som hitting, starting pitcher och bullpen.




2. MLB
Minnesota Twins - Atlanta Braves: Minnesota ML
Odds: 1.65 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer att gå med Twins i denna matchup. Klara fördelar här. Twins startar med Jose Berrios, som inte gjort en riktigt dålig start de senaste 10 matcherna. Han har de tre senaste ERA 0.92 och WHIP 0.86.

Braves startar med Mike Foltynewicz, som bara gjort en bra start de 5 senaste. Han har de tre senaste ERA 7.80 och WHIP 1.87. Han har de 5 senaste starterna släppt till 21 earned runs och 30 hits på 26 innings.

Braves bullpen har också varit dåliga de tre senaste, då man har ERA 6.63 och WHIP 1.74. Twins bullpen har de tre senaste ERA 4.87 och WHIP 1.28.
Twins har också fördelar i hitting, starting pitching och bullpen.

Minnesota är 25-9 i Berrios 34 senaste hemmastarter.
Atlanta är 3-10 i Foltynwiczs 13 senaste starter mot lag med winning record.





Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat