Slutsålt
Jag tar omtag och då jag läst in loppen till ikväll på Östersundstravet och där har jag dessutom mycket gratis då Östersund är en av mina favoritbanor och där har man tidigare haft klippkort
Testar och ser om det finns nåt intresse för andelspel jag kan ta uppåt 30 % själv idag då jag har bra feeling efter det att jag har gått igenom loppen
Andelsspel eller inte är valfritt
Oavsett vad man tycker/har för åsikter om andelsspel så gör det så att man har större vinstchans att vinna tillsammans för då man får mer muskler att lämna in ett större system -matematiskt eller reducerat än att man slänger in ett eget system för några hundringar och med facit i hand spricker på en första eller andrareserv det känner nog många igen
Jag har gjort ett system på V5 med en bra spik samt med ett kassaskåpssäkert lås som är odyrkbart
Andelar kostar 17 kr styck
Totalt 50 andelar
Provar även V4 då det går att köpa V4:an på två system för att vara med på hela systemupplägget köper man andelar i båda systemen
Andelarna kostar 10 kr styck
Totalt 50 andelar
Andelarna kostar 6 kr styck
Totalt 50 andelar
OBS korrigeringar kan ske då detta bara är ett utkast för att ni som köper ska få se hur det är tänkt och inlämning kommer att ske ikväll