Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-08, 21:12   #10
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet inte hur jag ska förstå ditt resonemang, men tror du är inne på samma sak som Kisumu.

Quote
Samma dilemma som alltid Roi:n beräknas på rekarens odds (såklart!) men om du hamnar några tiondelar under i odds så vet alla vad som sker 110% roi hos rekaren blir lätt 98-99% roi hos mottagande spelare.

- - -

Då är frågan hur många tiondelar man måste missa för att inte plussa över tid.
Äter tiondelarna upp vinsten efter ett eller flera års spelande?

Med live betting så brukar det gå åt båda hållen beroende på hur matchen ifråga utvecklar sig i nuet med odds-rörelser, det är min erfarenhet.
Och Marketbeaters är ett bra exempel med många live spel, ibland till samma odds och ibland till någon tiondel högre och ibland till sämre.
Vill även minnas att jag läst att dom har flera användare av tjänsten under flera år, vilka ska vara nöjda, hur är det möjligt om dom inte plussat under en längre tid.

Men med pre-game-tips är inte oddsen samma som tjänsten, så där har du helt rätt och det beror på olika anledningar - min åsikt - dels för att du kanske inte kan placera spelet hos angivet spelbolag eller så har det sket odds-rörelser från du fick tipset och vid ett senare tillfälle ska lägga spelet.

Jag tror att du menar att det inte går att plussa med en tjänst i långa loppet, eftersom du inte kan lägga angivet odds och förvänta dig samma vinst.
Men då finns det andra som hävdat att det finns personer som lever på att använda sådana tjänster, ska låta det vara osagt om det är sant, men det har nämnts vid andra sammanhang där det diskuterats.

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-08-08 klockan 21:23.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat