Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-21, 23:25   #91
AndreasB1897

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Måste bara tillägga litegrann på det du skrev Andreas.
Jag såg Skellefteå mot Luleå förra matchen. Då var det Luleå som öppnade matchen helt enormt bra och Skellefteå hade väldigt väldigt många utvisningar i första perioden, de var inte onödiga. Det var bara så att de inte alls hängde med i tempot och jag såg att du skrev att Modo drog på sig för mycket utvisningar, det kanske var samma sak i den här matchen jag såg inte den här matchen. Jag bara kom att tänka på det därför skrev jag ner det här

Vi får se hur det går i Örebro matchen, du har verkligen en poäng i det du skriver, men jag tror inte att vändningen kommer mot Örebro, jag tror att Mora behöver vinna några lätta matcher för att verkligen komma igång, och få en stabilitet i laget, det kommer inte mot ett lag som Örebro.
Okej, såg lite av MoDo och av mina rapporter från folk som såg matchen så var det många onödiga speciellt interference och små grejer här och där.
Vändningen kan mycket väl komma mot Örebro som har blivit lite överskattade efter den starka inledningen och det är mycket möjligt att det kommer en liten dipp nu efter det. Mora tror jag får sin "dipp" fast åt ett positivt sätt i denna match och som sagt med ett odds på 3.10 så kan jag inte backa då det är ett ENORMT över odds.
Kul med lite diskussion och tankar från alla håll, uppskattas något oerhört!