Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-08, 20:28   #11
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Finns det över huvud taget någon tjänst som slår en någorlunda likvid marknad som inte kräver tillgång till flertalet EU-bolag och där det finns gott om tid att ta spelen?

Med detta menar jag att den inte rekar ut typ tidiga spel i högstaligor där en viktig spelare precis åkt på ett rött kort och oddset på motståndarna i matchen efter droppar 10 punkter inom två minuter. Jag syftar på någon som faktiskt slår marknader som hunnit bli likvida och där oddsen ligger rätt stabilt.

Det absolut sista jag skulle använda de få konton hos EU-bolag som jag fortfarande då och då kommer över till är att rygga spel från någon jävla speltjänst som medför garanti-lim efter ett fåtal spel.

Är ytterst tveksam till att man som ren ryggare år 2019 kan uppvisa ett vettigt resultat över tid, som står i någorlunda proportion till den mentala stress och tidsåtgång som krävs för att hinna med att rygga. Är likt Nicksson under den bestämda uppfattningen att man måste lita helt till sig själv eller ett mindre slutet sällskap på 2-3 personer för att klara sig på dagens marknad. Det är inte 2009 längre, då gick det fortfarande att ett antal personer ryggade udda specialspel och oddsen låg hyfsat orörda.

Det enda bolaget man kan ha flyt med är 365 som ibland kan få för sig att höja upp ens konto till VIP-limiter om de bedömer att man bara haft flyt när man härjat på liven. Det är inte direkt svårt att hålla 105% ROI+ på Betsson och Kambi, så vad man skall med en speltjänst till är för mig helt obegripligt, särskilt när vinnande konton åker direkt.

Betsson, Kambi, Betway, Expekt mfl används numera enbart som engångskonton där man registrerar via bulvan i ett gynnsamt läge där man har flera kanonobjekt som maxas omgående innan man hinner begränsas. Jag ser i Marketbeaters sheet här på Sharps att dessa bolag ofta förekommer och då är tjänsten helt jävla meningslös.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+11), Juret (+1)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat