Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-10, 14:10   #106
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18623
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Veijo höll en lite lägre ton igår-Jag snackade nog lite väl mycket tidigare i veckan, men han trodde fortfarande på en bra chans...
De gäller verkligen att läsa alla intervjuer för att få en samlad bild om tränarnas chanser....

Veijos två olika intervjuer angående Zizou:

"Det blev helt fel senast, men det skiter vi för den här gången vinner han. Hästen är i riktigt bra ordning för dagen och nu har han äntligen fått bra läge igen. Spåret blev bra och han kan öppna snabbt, så härifrån borde det bli bra resa. Vi laddar vad som går och jag tror på jättebra chans bara det inte strular. Den här gången blir det barfota runt om igen, annars är allt lika, norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Veijo Heiskanen."

"- 4 Zizou (V75-4) håller riktigt fin form för dagen trots missen senast. Hästen är stark och rejäl och kan även öppna hyggligt. Vi blev nöjda med spåret och han ska säkert kunna hitta en vettig position härifrån. Hästen är travsäker och lättplacerad så på förhand tror jag på en hygglig chans om det inte häxar för mycket under vägen. Han kommer tävla barfota runt om, med norskt huvudlag och jänkarvagn."
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat