Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-10, 18:18   #243
mikaels

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Bjuder på tipsen jag skrev till de två sista, givetvis utan garantier, då jag själv är black och inte kan spela en krona.

5) En handicap!?
Man kan tro det iaf då min storfavorit 11 Tae Kwon Deo och demontravaren 9 Missle Hill "lottats" till bakspår...
Nu kommer förstås 6 Zlatan , 1 M.S.Triple J. mfl in i matchen på fina lägen, nr 2 känner jag inte till men ser väl ok ut!?
Jag spikar 11 Tae Kwon Deo utan tvekan, men det är jag.

6) Dags för 1 Virginia Grif? Eller dags för stackars 8 Baron Grif som alltid får sämsta spåren? Tycker strecklistan är rimlig, 5-6-8-1 .

7) Visst kan 8 Make the Mark och 4 Milligans School vinna men mitt intresse ligger helt på 5 Carat Williams och 9 Propulsion, Carat Williams har MINST 10% chans medan 9 Propulsion knappas når upp till 72% om än en stor vinstchans. Jag spelar viktat med 65% på Carat Williams och 35% på Propulsion i det fall man har rätt i övriga lopp så ska man ju inte kliva av på Propulsion annat än på lågutdelningsrader där femmor fryser inne!

God Tur!

Edit: om man krånglar till det lite så kan Milligans School sitta i Carats rygg efter 700 meter och då hmmm... ja vem vet.
Men samtidigt vet du att Proppen vinner...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat